Aloha

Siia blogisse hakkan postitama oma tegemistest Indoneesias ja Aasias:)

Tuesday, October 25, 2011

Kauaoodatud Bali

Nonii, täna algas siis juba 3-s päev siin paradiisisaarel. Siiani on kõik väga tore olnud. Esimesel päeval viskasin oma kotid hotelli, käisin pesus ja kohe randa. Kohe kui paika jõudsime, tulid esimesed kauplejad juurde, neid jätkub siin ikka rohkesti. Alguses tundus vesi külm, kuid arvestades seda kuumust, vägagi mõnus. Soolane vesi on vist ainuke asi, millega harjunud pole, silmad kipitavad koguaeg ja kaua vees ei saa olla. Siis proovisin esmakordselt ära ka bodyboardy. Alguses ei saanud asjale pihta aga hiljem tuli juba täitsa hästi välja. Hiljem kaldale minnes märkasin et olin kogu rinnaesise ära kraapinud, seega otsustasin endale järgmine päev soetada bodyboardy ja surfipluusi. Õhtul rannast tagasi tulles käisime ka poest läbi ning ostsime vett, poisid õlut. Tagasi hotelli jõudes algas Eestist kaasa toodud musta leiva, suitsuvorsti, šokolaadi ja Vana Tallinna degusteerimine. Üsna varakult läksime magama, kuna päev oli olnud väsitav. Mina ajavahe tõttu eriti magada ei saanud, nagu ka täna öösel. Olin juba hommikul kell neli ülal ja oma kikerdamisega ajasin ka Heigo üles. Natuke aega üritasime magama jääda, kuid siis otsusrasime et hüppame basseini ja peletame viimsegi une minema, nii tegimegi. Peale ujumist läksime hommikust sööma ning kui olime lõpetanud olid Heili ja Armin ka ärganud ja sööma tulnud. Läksime tuppa ennast korda tegema, 9 ajal võtsime omale rollu ja läksime linnapeale otsima ühte poodi, kust saaksin osta endale surfipluusi. Seda me otsisime ligikaudu poolteist tundi, 4 korda sõitsime õigest tänavast mööda. Liiklus on kohutav, aga samas siin erilisi reegleid pole ja siiani pole ka ühtegi avariid või mõlkis autot näinud( Eestis on 1000 reeglit ja igapäev sõidab keegi kellelegi sisse vms). Igatahes rolluga sõites kardan kõige rohkem oma põlvede pärast, eile läks ikka päris napilt puust mööda. Lõpuks leidsime selle poe, ja ka pluusi, mis mulle sobis. Seejärel läksime mütsijahile, mida kahjuks ei leidnud. Palju kauplemist aga siiski ei saanud, seda mida tahtsin. Peale seda jõudsime juba oma järjega randa ja sinna otsustasimegi jääda seni kuni Heili ja Armin samuti meiega liituvad. Rentisime endale 2-ks tunnisks päevavarju, sest päike oli kõrvetav. Kõhe tuldi massaaši pakkuma, mulle pakuti pediküüri ja kui ma kindla ei ütlesin, siis ütles et teeb 1 küüne tasuta kõigepealt. Samal ajal nõustus Heigo saama massaaši 150 000 ruupia eest 2 inimest 45 minutit. Kui minu esimene küün valmis oli, hakkasime hinnas kauplema, esimene hind oli 300 000, peale pikka vaidlust sain hinna 100 000 peale:D Siis hakati pediküüri tegema, samal ajal tuli käevõrudega kaupleja ja ei jätnud enam rahule, ütles et sinu sõber ju võtab massaaši, sina saad pediküüri ja miks sa ei võiks siis osta minult käevõru. Tema esialgne hind oi 150 000 käevõru eest, mina aga polnud mitte mingil moel nõus, ütlesin et minu hinnaks jääb 20 000 ja see on kõik. Peale kauaaegset ei ütlemist ta lõpuks ütles, et okei sa olid nõus 20 000 ostma, nüüd vali välja. Ja kui mina ei ütlesin, läks ta väga närvi. Lõpuks pidin ära ostma, mõtlesin et ah mis see 20 krooni siis ära pole, käevõru ise oli ka ju kena. Lõpuks läks minema, siis sai juba pediküür valmis ja tuli minu kord massaaši saada. Väga mõnus oli, kuid mitte parem kui Tai massaaš. Varsti sai ka meie aeg varjude all läbi ja edasi tuli kolida kõrvetava päikese alla. Käisime kordamööda ennast kastmas. Varsti jõudsid ka Armin ja Heili. Poisid laenutasid juba tuttavalt nö sõbralt surfilauad ning läksid surfama, Heili läks samuti ennast jahutama, mina jäin asjade valvesse. Olin magama jäänud ja kui lõpuks ärkasin, avastasin et olen jubedalt ära põlenud. Läksin kohe vette, Heigo kutsus mind surfama ja seda ma üritasingi. Paar korda isegi sain püsti:D tagasi kaldale jõudes avastasin, et vett pole enam, läksime lähedalasuvasse poodi vett ostma. Paar korda ujusime veel ja poisid surfasid, ning siis otsustasime ära minna. Pidime Heigoga pika maa maha kõndima, kuna olime rolleri linna jätnud. Otsustasime sööma minna, võtsime kõik sama söögi, riis mereandide ja värske salatiga. Väga hea oli. Peale söömist läksime hotelli tagasi, teised otsustasid veel rolleritega otsida üles meie uue ööbimiskoha, mina aga jäin hotelli, kuna jalad meeletult andsid märku, et täna sai päikest liialt palju. Tagasitulles tõi Heigo mulle snakefruiti, mangosid ja veel mingeid kohalikke puuvilju. Snakefruit oli väga mõnusa ja maheda maitsega. Teisi pole veel proovinud. Poisid jõid veel järelejäänud Vana Tallinna ära ja siis oligi magamaminek. Täna kolime uude hotelli, väljas on mõnusalt "jahe" ilm. See tähendab, et pilves ja pole kõrvetavad päikest, mis oleks täna mulle kohutav piin. Praeguseks jällegi kõik:) Enjoy.

No comments:

Post a Comment