Aloha

Siia blogisse hakkan postitama oma tegemistest Indoneesias ja Aasias:)

Monday, November 21, 2011

Paradiisisaar Gili Trawangan lühikokkuvõte

Teine päev algas kell 10 hommikul hommikust süües, olin maganud umbes 3 ja pool tundi. Hommikusöök iseenesest oli maistev-pannkook banaaniga ja kohv, kuigi kohv võiks parem olla ei saa siiski nuriseda:) Seejärel otsustasime jalutama minna ja vaadata ehk leiab hea snorksimiskoha.Mingisuguse leidsime ka. Minu jaoks oli taaskord huvitav aga Heigo ja Armini jaoks polnud midagi uut, kui nii võib õelda. Lõhkusin ka oma plätu ära, nii et mul oli uusi vaja. Teised otsustasid veel sinna jääda ja ehk edasi jalutada aga kuna minu plätu oli puruks ja sealne liiv on tulikuum, siis tahtsin tagasi minna ja osta uued jalavarjud. Nii ma siis läksingi ja astusin sisse esimesse ettejuhtuvasse poodi. Sealt sain endale nii plätud kui ka ühe kleidi. Plätude eest maksin 40 krooni ja kleidi eest 80. Läksin tagasi hosteli. Magasin kuksil paar tundi ja siis jõudsid teised ka tagasi. Nad otsustasid meile uue ööbimiskoha broneerida, mina aga läksin randa ja sain prantslastega jälle kokku. Jõime kokteile, käisime ujumas ja õhtulläksime halloweeni peole, kus pidutsesime päikesetõusuni. Päevad möödusid üldiselt prantslastega koos olles samuti 2 kanada tüdrukuga.Ujusime, snorgeldasime, lebotasime rannas, sõime head pizzat ja õhtuti pidutsesime. Olin Gili Trrawangani saarel kokku 8 päeva. Väga mõnus vaheldus Balile, sest siin on niipalju müügimehi ja naisi kes iga nurga peal pakuvad midagi koguaeg. Ja seal midagi sellist ei olnud, kui tahtsid midagi osta siis läksid ja ostsid. Muidugi nad pakkusid Magic mushroome iga nurga peal:D Okei Gili oli tore aga edasi jätkan bali looga:)

Sorry mul lihtsalt ei ole enam aega nii pikalt kirjutada, võin teile absoluutselt kõigest rääkida, kui tagasi tulen:)

No comments:

Post a Comment